torsdag den 10. november 2011

gedenatten

Nu har jeg lavet 2 indlæg som var meget politiske, så nu vil jeg lave et indlæg af mere spirituel grad. I nat vil jeg sove med en god ven, og 5 geder. Dette lyder måske lidt komisk, men faktisk er det det dybeste alvor. Ud over at være en fed ting at fortælle sine børnebørn om når man bliver gammel, vil det også være en perfekt mulighed for at udforske gedens adfærd. Normalt når jeg kigger på gederne som bor på min efterskole, er de helt oppe og køre over man er der. Denne gang kan det være at de falder til ro, og jeg kan få lov til at se dem i deres ”naturlige” jeg. Det bliver en indholdsrig nat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar